Wolves-Team

User info

Welcome, Guest! Please login or register.

You are here » Wolves-Team » Aplicatii Wolves Team Academy. » Aplicatii Wolves Team Academy - Sebi.

Aplicatii Wolves Team Academy - Sebi.

Posts 1 to 3 of 3

1

#1 Pentru inceput cum te numesti, cati ani ai si de unde esti? // First, how do you call yourself, how old are you and where you are from?

Raspuns: Mă numesc Sebi, am 14 ani, împlinesc 15 peste 3 zile şi sunt din Rm.Vâlcea..

#2 De ce ai ales sa aplici in aceasta echipa si nu in alta? // Why did you choose to apply to this team and not to another?

Raspuns: Am ales să aplic aici, deoarece am văzut team-ul pe YouTube la Evelyn şi am zis că aş face o treabă bună dacă aş intra aici, vreau să ajut team-ul cu tot ce pot.

#3 Descrierea voastra ca persoana // Your description as a person

Raspuns: Mă numesc Buşe Ionuţ Sebastian, sunt din orașul Vâlcea, județul Rm.Vâlcea, am vârsta de 14 ani, sunt elev la liceul ''Sanitar'' din orașul meu. Sunt o fire sociabilă, timidă, sunt de treabă, mă integrez bine în colective noi, sunt amuzant dar și serios când este nevoie, genul meu favorit de muzică este Rap, artistul meu preferat fiind Dragonu AK47. Sunt foarte disciplinat, îmi plac persoanele care nu stau cu ține pentru a căpăta ceva iar apoi când pierzi tot, nu te ajută cu nimic, neintorcandu-ți favorul tău, tu, ajuntandu-i când au avut probleme sau le-a fost greu, genul de persoane care te înjunghie pe la spate. Ofer foarte mult respect fiecărui jucător care îmi oferă respect, respect reciproc. În timpul liber ies cu prietena mea pe afară sau merg cu băieții prin oraș, la un grătar, la un meci de baschet sau două, la un suc, la o petrecere, la sală, sau studiez pentru viitorul meu, el fiind cel mai important. Hobby-urile mele sunt jocurile pe calculator sau jocurile de baschet, fiind în echipă liceului de baschet ocupând poziția de Shooting Guard, o poziție foarte bună în care este ales doar cel mai bun aruncător al echipei. Îmi place să cunosc persoa