Wolves-Team

User info

Welcome, Guest! Please login or register.

You are here » Wolves-Team » Aplicatii Wolves Team Academy. » Aplicatie Wolves Team Academy by EzkBBY

Aplicatie Wolves Team Academy by EzkBBY

Posts 1 to 2 of 2

1

#1 Pentru inceput cum te numesti, cati ani ai si de unde esti? // First, how do you call yourself, how old are you and where you are from?

Raspuns: Ma numesc Robert, am 19 ani si sunt din orasul Arad.

#2 De ce ai ales sa aplici in aceasta echipa si nu in alta? // Why did you choose to apply to this team and not to another?

Raspuns: Consider ca este cea mai buna echipa pentru mine, unde am ce sa invat deoarece sunt la inceput.

#3 Descrierea voastra ca persoana // Your description as a person

Salutare, ma numesc Robert si am minunata varsta de 19 ani, sunt student la facultatea de vest Vasile Goldis din Arad pe profilul Administrarea Afacerilor.Sunt o fire energica, in continua cautare de senzatii noi. Mereu mi-a placut sa ma joc pe calculator de cand eram mic, iar aceasta ,,pasiune'' m-a facut sa descopar o gramada de jocuri cum ar fi SAMP, Cs:Go, League Of Legends, Dead By Daylight, Minecraft, Overwatch, Gta V. De cand m-am apucat de samp mi-am facut o gramada de prieteni cu care m-am intalnit si in viata reala si cu care tin si acum legatura. Momentan sunt angajat de cam 4 luni saptamani la un cinema din Arad pe nume Cinema City pe postul de plasator si este un job destul de lejer ,daca as putea spune asta, deoarece nu necesita efort fizic sau alte chestii. Tot odata am inceput, din propria ambitie, sa invat niste editare video, iar cu aceasta ocazie mi-am deschis un canal de YouTube pe care imi postez ,,experimentele'' cum imi place sa le numesc, canalul se numeste EzkBBY. Pe langa toate acestea imi place sa mai citesc uneori, o carte care chiar mi-a placut si am terminat-o intr-o zi intreaga a fost,, De veghe in lanul de secara'' o carte pe care o recomand tuturor deoarece este interesant, nu este plictisitoare si oarecum te rega